2009-05-03 @ 11:38:19
Jag har ju inte hunnit summera min hel alls i någon inlägg, så här kommer en kort story.

Vappen - Dagen började då med endast 1 lektion, engelska. Satt mest och var oseriös med Tino o Soffan. Efter timmen åkte jag o Eski ut o cruisa lite o sprang lite ärenden. Senv ar det fest från skolan men alla andra Övis typer.
Efter Vappen feste åkte jag hem, sov någon timme och sen började jag fixa mig inför kvällen och cyklad iväg till Lena, var vi sedan skulle tsm med Ansu åka in till stan. Väl i stan skulle iv gå till Stramppen på någon öl, men vi hade ännu vårt goda skumvin kvar så vi satt o avnjöt den i solen, då dök också Pate upp. Vi stod där o talade lite med känt folk o gick in till Stramppen var det fann annat kännt folk (orkar inte räkna upp). Sen knalla vi iväg till Fontana, vilket är en historia för sig. haha


Ansu o Annu väntar på sölkorven Lena


Annu o Pate med ngr promille i kroppen


Humöret blev på topp!



Lena o Annu drar sina fina pussmun bilder,
(som vi hade på nästan alla bilder denna kväll, haha!)



Efter nästan 1 h köande slapp vi in till Fontana. Kika in min
finurliga min, haha ser ut som jag har ngt fuffens på gång!


1 Maj - Torget gick jag med Pettson (Pate), tog första torgglassen o prata massa skit om vad som hänt dagen innan. Sen for jag o äta på restaurang som vi alltid gör med familje, och efter det gick jag med Annika o Victor på torget och sedan till Stramppen på en, och sen till Hovrätten o sa hej till deras vänner.
Sen när jag kom hem hann jag bara vara hemma ngn timme innan jag skulle iväg. Det var meningen det skulle vara filmnkväll men ingen orkade så vi började dricka lite o pratade minnen och såg på gamla foton. Sen ringde Mikko o Pate o ville ha oss till stan, så efter en stund (efter ett pinsamt ABC besök) var vi där. Efter det var vi alla påväg o se på hockey, fanken va feelis! Sen proppa vi en bil överfullt med människor o körde, vet inte när jag skrattat så mycket i en bil förr.


Efter att vi ätit med familjen kom vi passlit ut från restaurangen till veteranparaden.
Det roliga var att en av bilarna åkte jag hem med dgagne innan.


Annika o Victor vid Stramppen.




Påväg från ABC till stranden för att möta "småpöjkan"



Det spåra kanske lite för vissa



Bilen var som sagt lite full


2 Maj - Dagen började med att jag skulle till Vörå (07:45) och mata stallets alla (många) hästar, Lena kom o hjälpa till så det skulle gå fort, men båda va så trötta o lite bakis så de tog kanske 2,5 h? haha länge tog det iallafall. Sen åkte jag hem och iväg till  Replot var jag spenderade resten av kvällen. Jo jag hann ju krocka också, men det satte jag ju biler in om redan!


3 Maj (idag alltså) - Började med samma procedur som dagen tidigare, bara att nu startade vi kl. 06:59 och det var jag som sklle hjälpa Lena med samma sak, men denna gång hade vi tidspress så vi var klara efter endast 2 h.. Så när jag kom hem gick jag och sova o vaknade just, alltså havl 1. Resten av dagen ska jag tvinga mig vara hemma, är så trött efter helgens fartfyllda program.

Hoppas ni andra haft en toppen helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0