2009-05-31 @ 09:53:55
Hur känns det nu, så här dagen efter? Här känns det fint fint! Jag är super trött efter endast 5 timmars sömn, men ska strax till villan och ligga och steka mig där, för här i stan vill man inte va när det är så här varmt!!

Well, well, går då åkte jag o brudarna till Fagerö. Vilken tur jag åkte dit, hade sååå otroligt rligt, träffade massa nytt o onytt folk. Vi stod och hoppade som några idioter (eller jag gjrde det) till Takida och sjäng med i låtar jag aldrig hade hört, haha. Sen efter så konserten tänkte jag skaffa mig hela bandets autografer, men endast 2 signerade (buhuu), men jag fick två autografer på magen, och ena som skrev var den otroligt heta gitarristen, så jag klagar inte! ;)

Det kanske blev en eller två för mycket för min del igår, men allt slutade ju bra och jag kunde ha mått sämre idag så! Jag kan slänga hit några foton från gårkvällen när jag kommer hem igen, men nu ska jag köra iväg till stan och hämta syster så hon får köra oss till villan!

Ha det bäst, och bättre väder på första sommarlovsdagen kunde vi ju inte få! Men i morgon börjar man arbeta, så hoppas det regnar..

Kommentarer
Postat av: Challe :)

Haha:) var faktiskt bra igår i fagerö! Bättre än vad jag hade väntat mej, Takida var bra live. Gick det fort hem åxå?:D

2009-05-31 @ 23:39:53
Postat av: Annu

Jo de va så BRA!!

haha jag va så full på hemvägen att jag vet inte det där med hur snabbt det gick ;)

2009-06-01 @ 18:25:38
URL: http://theannu.blogg.se/
Postat av: Challe :)

Okej:) Saknade er på hem vägen, är alltid mera intressant att köra i grupp/tävla;)

2009-06-01 @ 23:11:51
Postat av: Annu

haha gjorde du så, stackaren! Men jag måste nog erkänna jag va skiträdd när Lena börja gas o på, haha!

2009-06-02 @ 12:12:35
URL: http://theannu.blogg.se/
Postat av: Challe :)

alltid kul ti gas lite, men e så hemskt ut när ni svängd in på dende parkeringen! då måst e ha vari nära dike:S

2009-06-03 @ 22:55:53
Postat av: Annu

haha nä vadå? ;) Nära räknas inte, Lena klara ju det galant, haha!

2009-06-04 @ 07:46:48
URL: http://theannu.blogg.se/
Postat av: Challe :)

hehe, jovisst gjorde hon det, hon värkar kunna hantera Toyotan;)

2009-06-04 @ 23:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0