2009-05-12 @ 22:33:58
Vilka underliga bidrag det var i semifinale i år!  Tycker dock att Finland, Sverige, Malta och Island har haft bäst hittills! Israel kom lite på bättre plasering på min lista för men bara för att det var både en från palestina o israel som sjöng tillsammans, men annars föll den inte i mitt tycke sådär hemskt mycket!


Finland

Medge att det rycker lite i foten och man har svårt att sitta still, men då igen är denna låt en man ska höra, inte se på för då blir den genast sämre!


Sverige

Jag bara älskar opera delen. Men ibland tycker jag den är lite falskt, men låten blir bara bättre och bättre när man hörlåten. Så om denna låt går vidare till finalen så är detta en fördel eftersom folk har hört den ngr gånger tidigare!


Malta

Jag förstår inte varför alla ljuva stämmor kommer ur en kraftigare kvinna, inget fel abslut inte men råkar tycker jag alltid vara så! Hon sjunger så otroligt vacker, jag blir helt stum när hon sjunger!


Island

Vad behöver man säga, en otroligt begåvad 19-åring. Kanske inte en vinnarlåt men så himla fin, blir nog en låt jag kommer lyssna på, helt klart!!


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

23:39 JAAAA FINLAND GICK VIDARE!!!


ALLA mina favoriter gick vidare, hur ofta händer det??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0