2009-05-18 @ 18:44:28
Det var det första jag fick höra av Lena idag när hon såg mig, vilket jag också var! Att festa varje helg för att ha någo roligt tar på krafterna, speciellt när veckorna är fyllda med mindre roligt program! Men aah vad jag längtar till söndag, är så jäkla nervös att jag vet inte vart jag ska krypa o gömma mig!

Jag gick annar från stan idag igen, så känner mig så otroligt duktig! Sen cyklade jag en liten bit med Lena på packaren, haha det gick ju lyckat (nästan ner i diket 2 ggr), men jäkla kul var det.

Tänkte jag skulle ladda upp ngra få bilder från fredagen, hade 6 st ingångar, men laddar bara upp de någolunda tydliga bilderna.. :)



Först satt man i frisörstolen o sminket i 4 timmar, sen hem o äta innan man skulle på fotografering. Så här sitter jag o Kajsa o väntar på att det ska bli vår tur att plåtas.




Här är vår första outfit, haha vi tyckte vi så ut som nördar, MEN heta sådana! GRR Kolla bara in Kajsa hetingen, mjau mjau




Olika teman för varje ingång, denna gång hippie




Kontorsnissen




Det vara bara ngr få, men de är de ag fått skickade. :) Tack ni som kom o kika!


Kommentarer
Postat av: Ina

Den blå-vit-rutiga ska jag gå å köpa då jag får lön :)

puss på dig! jag är sååå stolt. (som vanligt)

2009-05-18 @ 20:09:15
URL: http://vikingwedding.blogspot.com
Postat av: Annu

haha gör det ;) PUSS

2009-05-18 @ 21:01:19
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0