2009-05-24 @ 14:35:06
Alltså fy vad jag är nervös, men på ett positivt sätt! om mindre än 1 h (16:30) sitter jag vid hair and makeup och blir fixad till mitt photoshoot! Temat för photoshootet är Pin-Up, ni vet de där snygga tjejerna från 40-talet, kan ladda upp en bild så får ni se om ni inte vet. :) GAH har just kommit ur duschen och bara sitter o pirrar i magen för är så rädd jag ska få idé tårka, o inte komma på vad jag ska göra när jag sen står där framför kameran, haha! Jag skulle ha borda supa riktigt ordentligt igår så jag skulle vara krapulantisk idag och inte såhär nervös! haha

Ja vi va ut igår nu då, jag var pank men fick sedan fixat pengar, så det var riktit kul! Inte en sådan kväll jag hade förväntat mig men ändå en toppen kväll!! Men det blir det ju alltid med det där gänget, vet inte när vi haft tråkigt sist! Tror jag laddar upp bilder från kvällen när jag fått några av de som hade kamera med!

Men nu ska jag fara o sätta på mig några kläder, tvätta ansiktet ytterligare en gång, borsta håret, borsta tänderna, plocka frukter med och sen iväg till Hair and Makeup! Önska mig lycka till!

Hoppas ni haft en toppen kväll. Kanske slänger in nå foton ikväll efter jag varit på photoshooten! :)


Här är bilden på Pin-Up



Kommentarer
Postat av: Victoria

Hoppas det gått bra och du haft roligt! :)

2009-05-24 @ 15:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0