2009-05-26 @ 22:14:01
Hejsan hoppsan allihopa!

Idag har det varit en betydligt bättre dag! Dagen kanske inte började på ett så toppen sätt = kirurgiska ingrebb i nötlever, så jag önskade att jag inte ätit frukost! Men efter biologi lektionen så skulle vi haft modersmål, men vi hade ingen lektion då läraren är i operationssalen så jag slutade med andra ord 09:30, hah! Jag åkte med mina modersmålkurskamraterna Josse, Eski o Sara till Prisma för att köpa glass istället, men jag passade på att köpa lunch från MC Donalds då klockan närmat sig 11 och magen kurrade..

Efter "lunchen" blev jag hemkörd av Josse (tack!) och när jag kom in genom dörren gick jag och sov. Sov till klockan 14 då jag hade väckning, för 14:30 skulle jag skriva på arbetsavtal. Skrev på det och får mera lön än det var planerat, så jag klagar verkligen inte! Sen efter det gick jag i skogen med Elvis och hans flickvän, och när jag kom hem åkte jag iväg till Jungsund på ridlektion. Var helt slut efter lektionen (som annars gick super bra!), men jag gick ändå med på att fara ut och cykla med girlsen, så cyklade ca 7-10 km.

Nu har jag just avslutat ett samtal med Edith (som jag saknar för 1000), vi pratade om dittan och dattan. Nu ska jag käka lite mat och sedan fundera vidare på ett erbjudande jag fick idag! Vet bara inte om jag är redo för det än.. Vi får se! :)

God natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0