2009-03-08 @ 22:01:24
Jaa-a nu e det i tråkigare stunder jag skriver, det jag kan muntra upp mig lite med är att jag nu 100% säkert kommer vara med i Fashion showen o Kraisma showen i April. Det tråkiga är att Helge dog idag. För de som inte vet vem det är så kan man väl säga det är min styv-faffa. Han dog av en hjärnblödnin. Han hade en hjärnblödning tidigare förr året, den gjorde honom förlamad i ena sidan, men denna tog död på honom :(

Så jag känner mig lite ledsen just nu, för han var en sådan snäll gubbe. Det bästa med honom var att han fick fammo på bra humör igen (efter faffas död). Men nu är Helge också död och jag e inte på mitt bästa humör precis!

Så hoppas du får det bra Helge med faffa där upp i det blå! För det vet jag, ingen av er har åkt hissen ner så fina o goa människor som ni var!

orkar inte klappa på era rövar nu så får bli ett vanligt..
hej hopp..


Vila i frid älskade Helge


Kommentarer
Postat av: Anonym

R.I.P

2009-03-09 @ 13:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0