2009-03-09 @ 17:49:25
Har världens härligaste feelis, värsta the 80's Disco feelis!
Lyssnar på Absolut Disco, o alla gammla godingar finns där!!


I'm about to lose control and I think I like it

På fredag är det Ollis-öppning o dit ska jag, men vet inte till 100%
vem alla jag far med, men vem alla ska dit (alla?) haha.. I'm so
excited, and I just can't hide it! GAAAH jag e på så bra humör nu
just, sitter o trallar för mig själv o kan inte sitta still, pengar sku
bara vara bra att ha till fredag, vet inte bara hur jag ska få de?!

Lookin' for some hot stuff baby this evenin'
I need some hot stuff baby tonight
I want some hot stuff baby this evenin'



Gah va de e bra album detta!! It's a damn party over here! HAHA

It's rainin' men. Hallelujah
It's rainin' men - amen.
I'm gonna go out. I'm gonna let myself get

Absolutely soaking wet.

Kommentarer
Postat av: Anonym



NY SIDA DÄR DU KAN FÅ GRATIS PRESENTKORT I VALFRIA BUTIKER (BLA. NELLY.COM)



det är mycket enklare än te.x gratismakeup och gratisbio,

men behöver inte alls lika mycket poäng som där.

och nu när sidan är så ny och det knappt finns så många medlemmar

är det mycket enklare att samla ihop poäng och få hem flera presentkort :)



, http://www.freestreet.se/?r=1461 !!







2009-03-09 @ 17:55:17
Postat av: Louvisa

haha låter kul! Gamla hits ;)

2009-03-09 @ 18:03:09
URL: http://louvisamy.blogg.se/
Postat av: Annu

Det var underbart att bara sitta o lyssna på dem, har sådan feelis nu.. Skulle kunna shejka hela natten ;) fniss

2009-03-09 @ 19:07:38
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0