2009-03-02 @ 14:20:35
Alltså det har sååå varit min dag idag, el inte från morgonen för det var jävla tungt att stiga upp trots att jag hade sovmorgon, men sen blev allt bara toppen, det var såklart super roligt att se alla goa människor igen i skolan!

Jag har haft hittills en dunder dag! För först blir man ju så glad då folk undrar hur man haft det på resan så klart, det är ju alltid lika roligt när folk visar de bryr sig!  Sen att jag troligen kommer vara med i två shower här snart gjorde inte saken precis sämre, o sen ännu två orsaker jag inte tyvärr nämner här, för det finns folk som tror man vill skryta bara för man är så jävla glad o berättar om det, så de två berättar, eller ena i alla fall berättarjag för såna som faktiskt är glada för min skull istället! :)

Snart ska ja gå o öppna psycka boken, har psycka prov i morn o har inte öva ett piss.. Så hoppas ni håller tummarna för mig i morn. :)

Sen tror jag annars vår hissa lärare är sjuk eller ngt för vi har bara ca 60 sidor till hissa provet? Vi brukar ju få över 100? Men jag klagar inte!!

Oj glömde att skriva en komisk grej som hände idag, då jag var på väg till bussen (från skolan) kom 2 tjejer springande ikapp mig o fråga efter min autograf. Jag skratta o sa de har nog tagit fel på någon, så sa den ena av tjejerna "jag sa ju de inte var hon" o så gick de därifrån lite besvikna.. Men nu är jag lite nyfiken på vem de trodde jag var, men kom inte på att fråga det då.. Tycker ni jag liknar nån spec kändis?

Hoppas ni andra har en toppen dag också.

puss o kram


Kommentarer
Postat av: satu

hahhaa fan va bra den dä sista grejjen. Ja undrar o vem dom trodde du var, för ja tyfcker nog inte du liknar nån kändis..elelr iaf kommer ja int på vem de sko kunna vara :)

2009-03-03 @ 16:56:55
URL: http://satu.blogg.se/
Postat av: Natalie

hon d ena från min skola tkt ju du likna nån skådis å :D

2009-03-03 @ 18:24:51
Postat av: janie

naaw, så sött :D

2009-03-03 @ 19:53:50
URL: http://yae.blogg.se/
Postat av: Annu

hihi jo de e lite små komiskt tycker jag!



Natta jag börja tänka på henne då de där småtjejerna kom fram till mig.. :P Fråga din skolkaveri vem hon tyckt jag likna :D

2009-03-04 @ 19:00:53
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0