2009-03-06 @ 22:52:49
Alltså idag vet jag inte var jag skall börja, el jo det vet jag INA HAR FÖRLOVAT SIG!!! :D (min älskade syster för de som inte vet). Jag är så glad för hennes skull, kommer att gråta floder av lycka för deras skull på bröllopet, hon kommer ara sååå vacker!

Okej nu har jag en början, sen har jag faktiskt tagit en chill dag med flit. Vet inte när jag hade en dag sist som var helt chill, inget att göra o så. Slutade skolan 11, kom hem lite över 12, städa rummet gick och sov ngn timme. Sen kom föräldrarna hem och bomben släpptes att Ina o Magnus har förlovat sig och alla blev glada o spralliga. Prata med Edith och konstaterade att jag saknar henne bara mer och mer, aldrig tråkigt med den tjejen.. men snart är det 27.3 och då får jag se min favorit blondin! Sen har jag kikat Lets Dance o nu sitter jag här och konstaterar att denna dag har varit en av de bättre jag haft på länge, inte bara för den fina nyheten vi fick, utan för det har varit så skönt att nte behöva göra någonting! Men i morgon blir det ändring på de, fullt schema från morgon till kväll, samma på söndag..

Men nu skall jag sova, e såååå trött.

Klapp på rööven <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0