2009-03-30 @ 13:52:26
Måndag

Idag tycker jag bara synd om mig själv! Hade tandvärk för fler (visdomstand) på morgnen + att jag skulle skriva finska prov på morgonen. Provet gick väl se sådär, godkänd hoppas jag att jag är! Sen fick jag akut tandläkartid igen, bara att till "min" tandläkare denna gång.

Mellan skolan och tandläkaren så sprang jag runt i butiker och kollade när vi skulle komma och prova kläder + att jag var till Trendy och visade upp mig (den frissan ska fixa håret till karisma showen) så då ska de färga håret på mig, gratis *wuhuu*. Det är typ det enda bra som ha hänt typ idag.

Men 13:05 satt jag i tandläkarstolen igen och fick nålar in i tandköttet och tårar i ögonen pga smärtan inte för att jag grät. Sen utskriven ännu en medicin mot värken och inflammationen + röntgen tid till LÄKARE nästa vecka.. suck aldrig får jag känna mig frisk, är det inte det ena så är det det andra. Det värsta känns väl lite att med medicinen jag fick får man inte dricka en droppe alkohol, och jag hade ju tänkt fara ut med Edith på lördag, men blir väl en till nykter helg för min del, bara jag blir utan smärta o frisk så är jag med på det.. Men festa kan man ju som tur utan alkohol! :)

Nu ska jag fara o läsa historia, har prov i morn och har inte öppnat boken än, ser inte fram emot kvällens pluggande! MEN i morgon ska jag o Edith ha sleep over! Ser fram emot det!!

Klapp på era fina rööövar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0