2009-03-26 @ 11:21:23
Torsdag

Hej hopp allihopp (skit bra rimm, I know ?!). Nu ska jag ta o göra många avundsjuka, jag har ledigt 4 dagar nu to-sö. Hade först tänkt fara ut o festa lite med Lena när det är Pamppas, men vet inte hur smart det är med min flunssa, så det blir nog en välförtjänt nykter helg för mig. Dessutom har jag ju min alkoholstrejk till April så klarar jag denna helg har ajg i alla fall klarat 1 strejk i mitt liv haha!

Men gud vad jag hatar visdomständer, har 1 som alltid bråkar med jämna mellanrum, men bara då den växer upp. Den håller på att ploppa fram ännu mera nu så det tar så in i helvetes ont i munnen nu. Men det är ju så då tankötte spricker, klart det tar ont!

Alltså jag måste bara ta upp det igen, blev så taggad på att vara o fixa i Ansos lägenhet igår, vill bara flytta jag nu! MEN inte än, för tänker banne mig ta o bo i Smedsby nu 1 år till, men bara för att Lena o Anso flyttar hit, haha! Nä men det kommer bli skoj skoj SKOJ!!

Nu ska jag ta o ringa mamma, hon får köpa hem ärtsoppa till mig, blev så sugen på det när jag såg att Johanna had skrivi på Facebook att hon vill till skolan o käka ärtsoppa o plättar, slurp. Plättar fixar jag själv men ärtsoppa skulle va allt bra gott! Jag har annars blivit SVINBRA på plättar o vofflor, så om ngn e sugen på goda Vofflor el plättar, CALL ME! ;)

Nu ska jag fara o dricka whiskey så det inte svider så i min tand.

CIAO!


P.S
GRATTIS FRELLE SOM FYLLER 18 IDAG!!!
Hipp hipp, hurraaa hurraaa hurraaaaa

D.S

Kommentarer
Postat av: Michaela

Haha, alkoholstrejk "Nu ska jag fara och dricka wiskey".. de lät roligt ;) Jag fattar ju att de e i medicinskt syfte men ändå :)

2009-03-26 @ 16:05:10
Postat av: Annu

haha tänkte inte på det! Men det är bara i medicinskt syfte och smakar skit så det räknas ej ;) Sitter just nu med en tops dränkt i whiskey på den sjuka tanden :(

2009-03-26 @ 17:26:08
URL: http://theannu.blogg.se/
Postat av: Josefin

Tack för att du håller mig sysselsätt nu när jag sitter vid hamnen bland massa idioter! :D

Rolig läsning!

2009-03-26 @ 18:28:01
URL: http://fiinoliisa.blogspot.com
Postat av: Annu

haha tack, roligt att höra! Hoppas du överlever kvällen då haha ;)

2009-03-26 @ 18:59:57
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0