2009-03-26 @ 19:08:12
Torsdag

Alltså ibland tror jag att jag är knäpp på riktit alltså, jag menar idag när jag skulle sätta på mig tröja var den fel väg, MEN när jag var liten lärde Ina (syrran) mig hur man sätter på sig en tröja som är ut-o-in, så jag kände mig så duktigt när jag kunde klä på mig felsvängda kläder i lågstadiet, så idag gick det ju hur lätt som helst när jag har vanan inne. Men idag när mina byxor var felsvända tänkte jag ifall det funkar på samma sätt, vist funkade det ,men det var ett oändligt kråtas med att få på dem, så här efter tänker ja nog svänga dem rätt väg o SEN sätta på mig byxorna.. suck med mig alltså!

Sen ringde också syster och vi pratade i 100 år ungefär om detta oändliga samtalsämne, pojkar.. Suck att man aldrig ska bli klok på er, haha! Nåjoo efter vi pratat i 100 år skulle hon dammsuga, så efter det skulle hon ringa igen och vi lär väl fortsätta då i 200 år.. Nä nu ska jag börja bli seriös..

Alltså jag måste bara säga att whiskey hjälper så massor mot visdomständer, i alla fall när man ska ta bort smärta eller rena såret de orsakar, + att ha tandvärk blir mycket roligare, haha. Nä alltså seriöst det är toppen medicin, dränk en tops i whiskey o placera topsen där var det tar ont o bit ihop med käften.. Alkoholen är människans bästa vän, eller hur var det det gick nu igen?!

Nu ska jag gå o vänta att syster ringer igen..

Ha det bra sjuklingar!


Så här ser jag ut när jag är sjuk! Bilden är i svartvit för
att mina ögon är rätt röda nu (ögoninflammation)
+ att
håret e lite s.k. "knull-ruffs" då man inte orkar fixa sig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0