2009-03-25 @ 20:57:47
Onsdag

Hej hopp, jag vet jag är sjuk o så, men orkade inte ligga hemma hela dagen , speciellt inte efter att skrivit 2 prov idag!! Så jag promenerade till Ansos lägenhet på kvällen och hjälpte henne städa lite i den,  vi dammsög och tårkade lite ytor. Bara taklisterna kvar o möblerna in så kan man bo där!! Så snart får hon flytta in och då blir de fan fest 24/7!! Eller fest kan jag lova det blir när även Lena bor här, fan de kommer bli roligt att ha de 2 bästa brudarna bara ett stenkast ifrån mig (+ billiga taxi resor från krogen om vi 3 delar haha! Räkna ut det blir ca 5-7 euro beroende på vad taxi gubben tar, så pillit o praa).

Smedsby är nog inte säkert längre när Annu, Lena o Anso finns inom samma radie på 1 km2 haha.. Det kommer att bli så rolig vår nu 2009, det känner jag på mig!! Dessutom kommer ju Edith hem nu på fredag, längtar så jag går sönder!! Sommaren i år kommer att äga HÅRT! GAH vad jag längtar. Just det ja! Snart e de påsk och då får jag åka till älskade syster i Swe.. GAH va mycke skoj det kommer upp nu!!

Nu ska jag gå bort från datorn o käka lite knark (=medicin)

tjolahopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0