2009-03-23 @ 12:12:12
Måndag

Jag konstaterade i helgen att jag berättar mycket med egentligen ingenting (så där face to face), så det är många som vet nada om mig och mitt liv egentligen. Dessutom tänker jag skriva färre detaljer om mitt liv i bloggen också (synd för de nyfikna), för  det kändes lite underligt/jobbigt när en vän sa efter att jag berättat en rolig nyhet "jo jag läste det i din blogg.." jag hade nämligen inte ynkat ett ord om min nyhet till vännen i fråga. Så när jag berätta denna nyhet och fick det som svar bestämde jag mig för detta, fråga istället ni får ju veta fler detajer då!  :) Jag menar gör  istället som de som faktistk vet något om mig nu för tiden, fråga och ta del av mitt liv på det sättet istället för att snoka runt på internet sidor o bara tro och anta en massa. Gör som de som vet ngt om mig, fråga! De vet väl egentligen allt (nästan) om mig, de vet för att de frågar. Anyway, blev bara och fundera på det igår när jag berättade lite för Kajsa igår om min helg, hur underbar den varit. GAAH längtar till de två kommande! *pussas*

Idag fick jag i alla fall salva till mina inflammerade ögon, så jag ser något nu igen så HELLO EVERYONE!! Men har feber idag igen, men tänker ändå fara till skolan i morn, provveckan börjar på onsdag och jag är ledig på torsdag och fredag, så då kan jag vila.

Men nu ska jag fara o ta lite knark (=medicin)

Ha det toppen!


P.S
Jag kommer nog ändå att dela så klart med mig om vad jag gjort, funderar osv. För jag har en förmåga att ha svårt att inte skriva om sådana saker.
D.S

Kommentarer
Postat av: Ina

Hej gumman.

Jag tycker också som du att IRL är bättre än blogg. Vart tar all vanlig personlig kontakt vägen.. det är ju likadant med Facebook. alla läser om en men ingen orkar lägga energi på att ringa. Inte en enda ringde och gratulerade mig då jag förlovat mig, alla tyckte att det räckte på facebook... hmmm. besviken.

2009-03-24 @ 10:49:42
URL: http://vikingwedding.blogspot.com
Postat av: Annu

Precis! Samma då jag var sjuk, allt kretsar så kring internet sidor nuförtiden att jag börjar må dåligt av sättet människor kommunicerar nu för tiden. suck

2009-03-24 @ 12:37:51
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0