2009-03-21 @ 11:17:46
Var ju igår på ishockey, Sportis vann denna gång så kanske jag inte för otur med mig heller, de ha nämligen inte vunnit när jag varit på deras match förr. Men det var nog en riktigt roande match!

Sen fo vi ut o köra med Andreas o Lasse och sneare kom Matilda o Jannike också med. Så vi körde runt lite här som där o had "kani kani" *fniss*, sen for vi en runda till Sundom o kika på Samiras jävligt fula (ironisk) hus. Men var bara där en kort kort stund, sen körde vi vidare. Innan vi fo hem åkte o sa hello till Stefan o hans ngr kaverin, sen hem o sussa!

Idag är jag så jävla förkjyld, så blir nog bara en lugn lördagkväll för min del! Men är rädd jag inte ska hinna bli frisk inför måndag, för då är ju den där "lära-dig- springa-rätt" skolan.. Så får hoppas jag blir frisk!

Men nu ska jag springa o äta frukost!

Tudeluu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0