2009-03-18 @ 12:52:27
Nu är det andra dagen jag ligger hemma och är sjuk, eller egentligen så var jag väl sjuk redan på måndag, men började känna av det först mot eftermiddagen.. Men det finns inget värre än att läsa om folks krämpor, så jag tänker inte skriva mer om dem annat än att jag hoppas kunna fara till skolan SENAST fredag, helst i morgon redan!

Nå väl Ina har varit hemma sedan fredag, så det har varit härligt att se henne igen, och inte bara behöva prata via telefon! Det är så bra, för de senaste åren blir de bara allt mer att vi vet vad den andra tänker, och fast man säger en mening sm kan antyda till vad som helst, så vet vi vad den andra menar, och så avslutar vi varandras meningar allt mer.. Men ikväll far hon hem, så då ser jag henne inte före påsk, men jag lär väl klara mig, är ju provvecka på kommande så då lär jag väl inte hinna med annat eftersom jag har ganska mycket till alla proven.

Jag har just sett Arn - riket vid vägens slut, eller ngt liknande hette den, suck vad jag är en lipsill, satt o snyfta/grina minst 3 ggr i filmen. På freda (om jag e frisk) skulle de antar jag vara filmkväll, ska bli skönt med en ordentlig hemma kväll (trots att det inte är hemma för mig), med godis, popcorn, limsa, chips o gott sällskap.. Vist jag gillar att vara ute och festa, men många helger efter varan gör att man uppskattar en skön kväll hemma. Tycker inte ni det?

Hoppas ni har det bra och håller er friska! Blir så arg då jag inte få gå ut i det underbara vårvädret, men kanske jag smyger mig ut en stnd idag och går kring kyrkan, den rutten är ju kanske bara 1 km?

Klapp på baken!




Kommentarer
Postat av: Ina

Naaah. I love you so!!

xoxo

2009-03-19 @ 12:21:45
Postat av: Annu

pussar på dig!

2009-03-19 @ 21:30:49
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0