2009-03-18 @ 20:12:20
haloo igen, alltså jag kolla just på statistik oh såg till min förvånelse att det är ganska många som läser min blogg, det är ju toppen skoj! :)

Har just skaffat mig Britney Spears senaste album och konstaterade hon e GRYM!! Alltså de e så på pricken vilken musiksmak jag har, bara älskar hennes låtar just nu, lugna som party. Texterna är sådär halft bitchiga och jag gillar dem, känner nog inte igen mig i dem (underligt?), men attityden e så kaxig att jag bara ler när jag lyssnar på dem. Speciellt "If you seek Amy" e en toppen låt tycker jag. Tycker inte ni också att hon är grym?

Vet ni annars nå bra album som kommit ut, skulle behöva ny musik till min tel/mp3. Men "If you seek Amy" blir nog min ringsignal ngr månader framöver! :)

Hoppas ni annars haft en toppen dag?! Själv ska jag hoppa i duschen o snygga till mig lite. Hoppas jag bara blir frisk till helgen, vill inte vara frisk då, inte denna helg iallafall! ;)

Ni alla får en fin klapp på rööva av mig nu!



texterna på bilden är från "If you seek Amy". Gjorde snabbt en pres på Berusad.org. GRYM låt!


Kommentarer
Postat av: janie

"if= f

you= u

see= c

k = k



(a)my = me"



:D

2009-03-18 @ 21:05:20
URL: http://yae.blogg.se/
Postat av: Annu

Fyndigt janie! ;)

2009-03-19 @ 09:46:00
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0