2009-03-16 @ 22:30:56
Idag har det varit en händelserik dag! Först så var det skola då såklart, men hade bara 2 h idag så det gick rätt så fort. Men när jag kom hem, el egentligen tidigare kände jag av det, kände jag det där pittrande i kroppen som då man börjar få feber, men tänkte det säkert berodde på att jag var så sabla nervös inför intervjun jag skulle på kl. 14, så jag struntade i det.

Intervjun gick helt bra, tills jag skulle prata finska, fick helt panik och kom inte på vad jag skulle svara. Men när jag fick prata svenska verkade de rätt så imponerd över vad allt jag gjort och hur mångsidig jag är, så hoppas det överväger saken.

Sen då jag kom hem var jag ändå deppad över intervjun (finska delen), o käkade nästan ett paket pepparkakor. Sen kikade jag några avsnitt av Desperate Housewives, och kände hur det där pittrande i kroppen började bli mer, men antog jag frös då el ngt.

Sen hämtade Annika upp mig och vi åkte till Vörå för att delta i första gången i en "spring-lärnings-program-grej", som jag anmält mig till, så nu i 10 veckor fram över ska jag bli i form, finally.. Kände mig så duktig då vi kom hem igen, för jag hade bättre kondis än jag trodde!

Men när jag kom hem kände jag mig bara svag så till sist tog jag fram febertermometern och såg jag hade feber, så om jag har det på morgonen i morn så blir det en hemma dag för mig.. *suck* Skulle inte ha råd att missa mera i skolan just nu!!

Sen hände ngt rolig idag, men det berättar jag mera om när jag vet lite mer, vill inte nämna ngt än, men ni väntar på ngt gott kan jag lova er!!

Stor klapp på baken!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0