2009-06-21 @ 21:25:09
.. nu kommer bildbomben alla väntat på!

Här är min underbara midsommar i bilder..



Vi började med att gå till strandsidan och grilla. Gott sa vi och plötsligt dök ett par kiva killar upp och joinade oss..


Sen dök ännu mera folk upp.. Trevligt sade jag! :)


Me and my darling..


Roy and his shiny white shoes, haha!


Suck on that!!


"Oh boy you are turning me on!" haha


Älskar denna bild, fast man inte ser mycket. Men den beskriver så vilken feelis man hade!


Att sätta upp tält klarar blondi bra!


Jag träffade goaste Andreas! :)


Haha, denna får vara sista bilden. Edith o Andreas.. Alltså jag kan lätt garantera att INGEN kan ha haft roligare eller bättre midsommar än mig! Gick och sova halv 7 på morgonen, inte för att vi var trötta utan för vi kände vi måste göra det.. 4 timmar senare åkte vi hem! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0