2009-06-16 @ 10:46:55
1. Hur gammal är du om fem år? 23 år
2. Vem var den sista du träffade? En turist
3. Hur lång är du? 175
4. Vilken var den senaste film du sett? The curious case of Benjamin Button
5. Vem ringde du senast? Ansu
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Men det är bara tisdag, du hinner nog bli frisk" - Ansu
7. Vad är dagens planer? Jobba - hem - Singsby o rida - Vörå o hålla ridlektion - hem o sov
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? SMS
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta.
10. När såg du senast din mamma? 7 tiden på morgonen idag
11. Vilken ögonfärg har du? Blåa
12. När vaknade du idag? kring 7 då Ina ringde
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja, på gården vår. Den kom rätt ofta till oss då, tror den är död nu
14. Vilken är din favoritplats? Hästryggen
15. Vilken plats föredrar du minst? Allmänna toaletter
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis utomlands
17. Vad skrämde dig som barn? Döden
18. Vem fick dig att skratta senast? Patrik
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? haha vilken fråga, nej jag har nog ngn madonna (familjens)
 20. Har du stationär eller bärbar dator? Båda 2 :)
 21. Sover du med eller utan kläder på dig? mellanting, boxers sover jag i -> SKÖNT
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2-3
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Joo, hoppas jag slipper det i fortsättningen
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor
26. Är du social? Ja det är jag väl?! heh
27. Vilken är din favoritglass? Lakriiits & vanilla
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa, skänka pengar o behålla det som lämnar
29. Tycker du om kinamat? Helt OK
30. Tycker du om kaffe? Blä!
31. Vad dricker du till frukost? Juice
32. Sover du på någon särskild sida? sover på mage
33. Kan du spela poker? Jag är bäst!
34. Tycker du om att mysa? Det är väl mysigt.
35. Är du en beroendemänniska? Njaa, av att sova isåfall
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Jo, Joni
37. Vill du ha barn? Inte idag
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska o lite finska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder?
42. Äger du dyra smycken? Beror på vad som räknas som dyrt?
43. Har du någon gång testat narkotika? --
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Pizza
45. Vem är den roligaste människan du känner? EDITH!
46. Välj ett ärr på din kropp? Det på armen, från min första fylla.. haha
47. Vad har du för ringsignal? Sex and the city
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Int jag, men mamma har väl de ngnstans
49. Flirtar du mycket? Nja, kanske det?
50. Vart togs din profilbild för din blogg? På Sandö av fotografen Kenneth Hed
51. Kan du byta olja på bilen? Inte gjort det, men har blivit demonstrerad hur man gör, räknas det? :D
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? Finska boken :S
54. Läser du dagstidningen? Då jag hinner
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Inte just nu..
56. Dansar du i bilen? Nä men sjunger då jag är ensam eller e på G med Lena
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Sveriges NRJ
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? "Vi måste fixa en ordentlig Öppet-sign dit ut!"
59. När var du i kyrkan senast? Julen

Kommentarer
Postat av: Annika

Madonnaskivan e ju min! :)

2009-06-16 @ 23:01:03
Postat av: Annu

Vah? E den inte familjens (=min) ;)

2009-06-17 @ 08:12:15
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0