2009-06-10 @ 11:12:28
.. piss väder idag när jag är ledig! Jag vill ju ha sol väder, inte mulen o regn *buuhuu*..

Well, well, idag var jag uppe med tuppen trots att jag var ledig, eller tuppen nåjaa, men 9 i alla fall, för mig är det att vara uppe med tuppen! :) Jag var näligen på min finskatimme, det var helt OK. Har nu altså bara hunnit äta lite o ska nu gå o sova någon timme igen. Är ledig i morgon också så det tycker jag är såå skönt, men sen jobbar jag fram till onsdag nästa vecka, alltså 6 dagar i sträck *huhhu*, men då igen får jag ledigt to-sö, vilket är skönt!

Jo just det! Jag var i tidningen idag, tillsammans med mina arbetskompisar. Men man börjar undra lite när man såg den om den inte kunde varit större (ironisk), jag menar den tog ju upp nästan en sida (överdriver).. MEN bilden kunde ha varit värre på oss, så det är väl helt OK tkr jag! :)

Nu ska jag iväg o.. jaa-a det får ni inte veta.. ;) Men något roligt i alla fall!! :D

Kommentarer
Postat av: janina

du blev ju jättelyckad på bilden =)

2009-06-10 @ 14:08:34
URL: http://yae.blogg.se/
Postat av: natta

synd att ja int ha nå vasablad :/

2009-06-10 @ 17:21:16
Postat av: Annu

Tack Janina!! :D

2009-06-10 @ 22:14:03
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0