2009-06-10 @ 22:13:34
Hello there!

Alltså idag känner jag mig så lyckad, allt har bara gått bra idag! Såna här dagar vill jag ha mer av!! :D skrev tidigare vad jag gjorde på morgonen, men sen sovde jag 4 h på eftermiddagen så jag skulle orka med städningen, sen blev jag bort rövad av Lena,  va bl.a. till stan, fy va varmt! HAr haft äckligt varmt idag, varit så åska i luften, eller så som den är strax före vet ni?

I morgon ska jag i alla fall träffa Satu, de ska bli skoj! Har inte sett tösen sen skolavslutningen.. Tiden bara flyger iväg! I helgen blir de stressigt, jag ska nämligen fira födelsedag (inte min dock :( ) Jobbar morgon på lördag, sen kväll på söndag, men ska ändå hinna fira o ut på krog, men blir kanske lite lugnare, eller? Hah ni känner ju mig (ngr iaf) så ni vet hur det brukar gå med det där ta det lugnt..

Alltså damn va jag ser fram emot midsommar, hoppas det blir bra väder bara, annars vet jag int vad jag tar mig till, hur husvagn??

Om EXAKT 1 vecka kommer Edith hem (Inte för att jag har nedräkning eller något, heh), och då är hon "min" på riktigt, muhaahaaa!!

Om exakt 1 vecka + 1 dag kommer Ina hem för några dagar!! :D :D HÄRLIGT!!

Nu ska jag gå o vara aktiv på annan front, hehe.. Tolka det hur ni vill ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0