2009-06-27 @ 14:25:15
Så skulle jag kunna beskriva bäst min arbetsdag.. Har suttit med min arbetskamrat Sara nu i solen i ngr timmar och turats om att ta hand om turister när de kommit.. Det har gått så jäkla fort hittills o snart får jag ju åka till A o käka paj o mysa! :)

Kan inte säga annat än, I love my job! (mest tack vare mina goa arbetkompisar). I morse då det var helt dött här (ca 10 tiden) o jag jobbade ensam, var jag ute och solade på en sten, då kom ett par killar o busvisslade till mig, så gissa vilken blondin som blev helt röd i ansiktet av att hon blev generad?Hoppas de bara trodde jag bränt mig i ansiktet el ngt, haha!

Nå väl, nu ska jag ut o sola vidare, vi har varit inne 5 min o svalkat oss (komiskt va?)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0