2009-06-15 @ 15:50:53
Sitter åter på jobbet, jobabr också som igår kväll.. Merja har bara 20 min kvar av sin dag och jag har 5 h. Det bara öser ner regn där ute, känns rätt mysigt faktiskt att sitta här inne, smutta på en ED o äta godis.. Allt som hörs e knapprandet av fingrar på tangenter och smattrande av regnet på taket.. Det är avslappnande! :)

Sitter o talar med Martin också nu, så länge sedan man sett honom.. Länge sedan jag sett många personer faktiskt, men man umgås ju inte i samma vänkretsar längre tydligen och jag ahr så mycke program att det blir automatiskt att man umgås med "kärn gänget" när man har lite tid över.. Men synd är det ju att man inte hinner träffa andra..

Idag fick jag ännu en sådan där kick, "damn va jag älskar att vara lång!". En typ sa nämligen "Ja men va e du då, 190 lång?!", så sa jag då "nä jag e 175", så blev det tyst en stund så kom det sen från fröken "jo men du e ju i alla fall super lång, jag menar många är ju inte sådär långa!".. Så tänkte OH MY GOD, jag är inte så lång, jag är perfekt.. MEN sen kom de av henne "Fast jag skulle nog kunna vara lite längre!", så där kom det då, fröken var avundsjuk! För DET ÄR SÅ FINT ATT VARA LÅNG!! Flera långa tjejer borde tycka det också och sätta på sig de där skyhöga klackarna och gå ut på stan och tänka "damn I look good!".. Som jag i något inlägg för några månader sen skrev, jag hatade min längd tidigare, men Edith som är 1 el 2 cm kortare än mig tyckte jag bara var fånig som tyckte så. Hon slängde nämligen bara på sina klackskor och gick och var stolt, nu är jag det också! FLER borde vara det!

Det är INGET fel att vara kort, det säger jag absolut inte, men enligt någon jävla oskriven "regel" ska flickor vara korta, halo vad är det för nå?! Idag är det 2009, man tänker inte så längre! Dessutom är det statistiskt bevisat (tror de va så iaf) att långa kvinnor får bättre jobb och blir tagna på allvar i arbetslivet och har större % att lyckas med sin karriär.. Så ni andra som kommenterar och försöker "trycka" ner oss giraffer, tänk om, det är vi som tramppar ner er sen, muhaahaa!!

Nä jag vet, jag är inte så elak som det lite låter, men börjar bli så irriterad på kommentarer om flickors längd när den kommer över 172, det är FINT och SNYGGT att vara lång, så det så!!

Nu ska jag dricka ED o surfa på Facebook, bra sommarjobb va? ;)



Är det inte bara för deprimerande?! REGN på midsommar..



Kommentarer
Postat av: Kim

Ta e nu easy Annu! Du e snygg. Midsommarplaner?

2009-06-15 @ 17:23:52
Postat av: Annu

Jag tar det easy Kim! Men jag börjar bli trött då småflickorna ska kommentera sådär, ska jag kommentera alla småflickor jag också eller när ska de börja växa upp? ;)



Hördu vi ska till storsand på midsommaren, ska du också kanske dit? :)

2009-06-15 @ 19:26:59
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0