2009-06-23 @ 21:39:28
Huhhu, nu är jag trött. Kom ganska just hem och då gick jag med det samma till kylskåpet, haha, jag som skulle banta, det går ju bra det! ;)

Började dagen med att sjunga upp mamma, eller hin var redan vaken o stod och fixade sig i badrummet, fast det var inte mitt fel utan faktistk systers som kom lite senare än vi planerat, men mamma blev överraskad o glad så de va ju bra! :) Efter vi käkat frukost innan hon rusat iväg till jobbet gick jag och sova igen. Vaknade 12 och kände mig faktiskt utvilad så de första jag gjorde var att gå ut i bikini och klippa gräsmattan. Men jag förstår inte detta med gräs, jag blir alltid helt pricki när jag klipper gräs är jag allergisk??

Nåja, sen gick jag och tog en kall dusch och körde efter Edith, vi åkte till stan för att ta en glass på torget var efter vi åkte för att söka reda på Smulterö, vilket vi hittade efter många om och men. Haha för 2 blondiner med dåligt lokalsinne är det inte så lätt att hitta Smulterö!!! MEN vi hittade ju det! Men vi stanna aldrig där utan åkte till Edith och solade vid hennes sjö o snacka skit, sen åkte jag hem för att käka tårta me familjen! :)

Ni vet inte vad jag är glad att värmen kommit och att Edith finally e hemma!

Nu ska jag hoppa iväg o planera en Show med Linda, men solong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0