2009-06-20 @ 15:43:29
Alltså jag vet inte ens var jag ska börja då jag ska berätta om min midsommar. Enkelt kan man beskriva den som "Helt klart bästa jag någonsin haft och troligen kommer att ha!"

Jag vet inte när jag haft så roligt sist, inte en sekund gick man med något annat än ett leende på läpparna, inte en sekund ville man därifrån. Jag firade alltså min midsommar på Storsand, där vi träffade så jävlar med folk så de blev full rulle o partaj!

Det skulle vara omöjligt att beskriva hela kvällen, så ni får se bilder sen då Edith fixat de till sin dator! GAAH vill bara tillbaka till gårdagen, vi dansade fram till klockan 6 på morgonen, sån jävla feelis jag och Lena hade i slutet när folk började slockna här som där eller dra sig hemåt eller till sina tält..

GAAH jag vill ha tillbaka gårdagen, så jälva roligt! Men ikväll fortsätter firandet! PARTAAAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0