2009-06-12 @ 15:45:14

Jobbar till klockan 22 ikväll, så passa på och komma ut och hälsa på mig i replot!

:)
 
Sitter som bäst med Merja på jobbet och lyssnar på "sjung för studenten".. Haha jo jag vet vi har rätt trist, för det är inga kunder (just nu). Vi har nog haft ganska många kunder idag faktiskt.. MERJA GÅ O KIKA HUR MÅNGA KUNDER VI HAFT!!!!  Haha, hon sa vi har haft 37 turister, så vi har nog haft att göra. Som tur har de kommit i grupper så det är ju tur! Haha jag ljög nog lite, vi har inte haft mycket att göra, men vi har fått MYCKET gjort! Gjort listor över sevärdheter, restauranger, övernattningsmöjligheter och ätit i MASSOR.. Jag som skulle banta lite nu i början av sommaren får ordagrant äta upp det jag sa, för jag har ätit på bara ngr timmar lika mycket som jag äter på en dag haha!

Nu ska jag o Merja gå o ta varsin mockaruta som en köpt till oss, nam nam! Jag bjuder på kex o te/kaffe/saft om ni kmr o hälsar på ikväll! :D

Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0