2009-06-17 @ 08:23:39
Alltså jag gråter nu (ni vet väl jag ljuger nu?).. Jag menar det är första gången sol, på vadå 2 veckor (?), och jag sitter o jobbar. Ännu där till så ska det regna på midsommar..

Igår var i alla fall en rolig dag, Lena kom och filmade då jag red, tänkte jag kan ladda upp någon snutt här sen.. Det kanske inte gick så super bra, men va skit skoj! Efter min ridlektion så åkte jag till Vörå för att hålla lektion till Lena. Jag känner mig så jävla bra när man ser så stor förändring på Lenas ridning, hon e  ju fan bra! ;)

Sitter nu här med mi tekopp o surar, jag vill att midsommaren ska ha bra väder, annars stänger jag in mig i ett rum.. Nu ljög jag igen, men jag vill ha bra väder!!! MEn jag lovar, bara för jag sett så fram emot just den här midsommaren, därför e det skit väder.. KOKAKKA!!



Nä nu ska jag ta o rycka upp mig, dricka mitt te och vara tyst och slappna av. Idag kommer Edith hem och i morgon kommer Ina hem, så inte blir midsommar dåligt inte, nej, nej! :) För Det blir vad man gör det till !!

Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0