2009-06-24 @ 11:46:09
Det är så fint väder och jag vill verkligen vara ute, men var just 20 min ute och solade, och bara av att ligga började jag svettas, det är helt vindstilla på gården och jag har ingen bil idag så jag slipper inte till någon strand utan är fast här på oskarsstigen.. :( well, well jag ska ta o blanda till mig saft nu och sätta isbitar i det, sedn ta med datorn + den sista cd av sex and the city och försöka klara hettan o steka mig, för jag menar de har lovat gassande sol och 27 grader de kommande dagarna, o vet ni vad? JO JAG JOBBAR, 5 dagar framåt nu, gissa vem som skuttar av glädje när jag sitter inomhus och andra jobbar! Nä jag ska inte klaga, jag trivs med mitt sommarjobb och är glad jag över huvudtaget fick något! Men solen kunde väl vara i moln när jag jobbar så inte alla ser ut som peppakakor och jag är den där enda blekfisen.. haha i-lands problem, jag säger då inget annat!

Nu ska jag som sagt ut och steka mig, funderar att jag ska bara vara med mig själv nu på eftermiddagen, länge sedan jag inte haft något att göra, och de mina kära vänner är en mycket viktig egenskap, man ska kunna vara ensam och fördriva tiden! :) nu ska jag gå och försöka det, ADIOS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0