2009-06-05 @ 21:04:40
Jenny - Priserna hittar du på deras hemsidor! :) Pohjanlaukka har öppet på sommaren, Vörk har ridläger så de har inga ridlektioner..

Ja jag ska fortsätta berätta om dagen! Jag kolla alltså in den snygge polisen och funderade om han kanske svarar om man ringer hätäkeskus, eller om man ska be att han ska komma till stugan, "för han vet ju vem vi är och var stugan finns".. hehe kanske inte en så bra orsak :( MEN vi lunchade med honom, de ni, det blev nog många blickar från mitt o Saras håll kan jag säga er, hehe!

Nåjaa, nu på kvällen har jag varit med Lenis o bl.a. käkat pizza, nu ska vi kika film, bara teknikern Annu får fixat bilden till Tv från datorn, hehe..

Ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0