2009-06-27 @ 09:17:27
God morgon! Har just precis satt mig ner på jobbet och ska koka en te-kopp till mig, det får bli min frukost idag, är inte alls hungrig men måste tvinga i mig någon "mat" nu på morgonen.

Jobbar till klockan 19 ikväll, efter det ska jag hem till A på paj, de ska bil nami nam nam, mysigt värre, mjau mjau! Sen ikväll ska jag vara kusk (trodde inte heller jag skulle uppleva det "yrket"), men det är till mina föräldrar..

Tänkte jag skulle försöka sola framsidan idag då jag brände ryggen så hemskt igår! Synd bara man inte får sitta i bikini, magen blir ju inga brun.. För att göra det klart, så sola gör jag endast då vi inte har turister, men så fort en turist kommer går vi in med dem och betjänar! :)

Well well, nu ska jag göra min te-kopp, sen läsa lite bok.. eller försöka, gick inte så bra sist jag försökte, heh..

Måste bara fråga, är itne denna modell bara för vacker? Doutzen Kroes


Jag tycker hon är helt bedårande vacker! Vill ha hennes ögon, hon tjänar annars 1 miljon dollar om dagen, de ni, skulle inte sitta fel va? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0