2009-06-08 @ 17:11:29
Fortfarande känner jag mig otroligt besviken. Jag trodde inte som detta skulle ske, ska man inte acceptera varandra? Jag valde idag att lämna det bakom mig, men kommer nog att sitta o gnaga på ibland när man blir trött, det vet jag. Berättade allt för Edith igår, såklart bara för jag hör hennes röst och började sakna henne så brast jag ut igråt igen, men som alltid gjorde hon mig på bättre humör.. Även hon tyckte det var fel sätt att behandla mig, så kanske jag inte är överkänslig då? Men snart är hon hemma som sagt (många ggr nu) och då är det midsommar, så då ska vi festa o visa alla vad de inte får ta del av, muhaahaa! Vi är så bäst, konstaterade det igår åter igen.. Tillsammans är vi oslagbara! :)

Har nu under kvällens gång suttit och lyssnat på denna låt i repeat, I'm going to take back my love, my love..

go ahead
just leave
can’t hold you,you’re free
you take all these things
if they mean so much to you
i gave you your dreams
'cause you meant the world
so did i deserve to be left here hurt
you think i don’t know



Och nej, jag är inte lika deppad idag, allt känns mycket bättre.. Människan som sårade mig har jävligt tur att jag inte år långint (el va det nu heter), för i morgon har jag säkert glömt bort allt redan..

Avslutar som Edith sa till mig igår när hon tröstade mig; "Har man inte dåligt samvete, är man inte värd att bli förlåten!!"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din blogg är så rolig att läsa! Först trodde jag du var en såndä typ som bara skrev "oj de går så bra, jag e lyckligast i världen!!" men nu när du börja skriva om dina dåliga stunder ändra jag åsikt..

Keep up the good work!

Vet int va de handlar om de som någon jort dej, men dee blir bättre ska du si!

kram på dej

2009-06-08 @ 18:19:27
Postat av: Annu

Va roligt att höra! :)

Jag är ju en vanlig människa som alla andra, har min bättre o sämre dagar.. :)

2009-06-08 @ 20:13:18
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0