2009-06-28 @ 12:36:42
Well, well idag är det nu i alla fall lite svalare, här vid vattnet kanske lite för svalt! har bara 1½ timme kvar av jobbet, sen ska jag rusa iväg till Vörå på möte. Sitter ensam just nu på jobbet, för Jocke o Sara åkte till Svedjehamn för att fixa upp lite där!

Alltså vad man än läser, eller var man än tittar o lyssnar så hör man ju om M.J, alla pratar om hans bortgång, överallt spelar de hans musik. Lyssnade nog själv på ngr av hans låtar nu på morgonen med Sara på youtube.com, för de är ju faktiskt bra, och väldigt svåra att sitta stilla till.

Hur har er sommar varit so far då? Min har varit toppen, men som sagt jobbat super mycket! Borde fixa mitt skattekort också nu i morgon eller så..

Men ha det bra så länge, önskar jag hade tid att sola min bleka mage också, är bra mycke brunare på armarna, benen, bröste o övre ryggen än magen, så brukar de ju inte va! Jag vet, i-lands problem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0