2009-06-26 @ 10:19:27
Alltså näe, nu börjar jag ju snart gråta! Läste just min favorit norskas (Marthe) blogg, där hade hon skrivit detta:



Fy va jag börja sakna henne! Minns sista kvällen i England då vi skulle säga hejdå, vi grät FLODER, jag menar verkligen FLODER.. Det komiska med det hela var att vi flera gånger under samma kväll såg varandra, så det blev många floder, och många *"sista" avsked. Hon e nog en genom go och varm människa!

Alltså jag vill få pengar så jag kan åka till Norge o hälsa på!!

Ska annars idag efter jag slutat jobbet och kolla in REAN med A. Måste bara först överföra lite pengar så jag har råd med något, haha! Men 30 då får jag lön, jaba daba doooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0