2009-06-11 @ 21:02:15
Hello Sunshine!

Så kände jag mig när jag vaknade i morse. Nä nu ljög jag, det blev brottom till stan på finska timme. halv 10 skulle jag nämligen vara där, jag var exakt 09:30 och parkerade bilden utanför huset, så jag var väl inte sen då va??

Nåja efter att jag var klar en ca halv 12, så var jag och hämtade upp Satu, som jag spenderade tiden med till halv 6. Tiden gick så snabbt. Va super skoj att se tösen igen, var så mycket att prata om. Vi sprang lite ärenden till mig bl.a. till Artistica för att ge min underskrift. Sen o kika kläder till helgen, o så satt vi också på café och sörpla i oss varmt vatten med en citron i (eller jag gjorde det).

Sen kom jag hem och gick och försökte fixa datorn som elite kaputt.. Nej åter igen fick jag konstatera att jag inte är någon tekniker!! Så om någon kan datorer, TA KONTAKT!!!

Nu ska jag ta o hoppa iväg o tvätta ansiktet, sen ska jag ringa min vän.. :D

Annu vill till Provinssi i helgen, men hon kan inte *gråter*...


TAKIDA konsert..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0