2009-07-20 @ 15:40:48
Här kommer lite bilder från Rock Perry 2009.. :) + ngn filmsnutt


Kvällen började med att jag gick till Lena för att börja "förefesten"..



Sen kom Pate efter oss och vi hämtade upp Edith och åkte till RP, där stötte vi på Ceddis



Edith o Lena



Annu o Lena



Senare på kvällen stötte vi också på bl.a. Hencka o Jennifer



Annu, Jennifer o Hencka



Så träffade jag också på härliga Mirva! :)




Hot lips! Annu o Edith



Haha, så bästa bilden från kvällen! Edith, Ansu o Lena



Annu o Edith lyssnar på Backyard babies, eller som Annu trodde de hette BLACK JARDS BABY, heh!



I väntan på att Lena ska komma ut från bajjamajjan fick man väl underhålla sig själv lite..


Dessa är de som jag pratade om jag fick ett så varmt hejdå från, heh! :) Super söta killar! MJAU


Kommentarer
Postat av: Stef

Fan va snygg du e! Synd man int så dig där! :(

2009-07-20 @ 16:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0