2009-07-31 @ 14:31:39
Glömde att srkiva i senaste inlägg att jag fick ngr bilder av fotograf nr 2 idag. Men bikinibilderna gillade jag inte alls, tkr de är för utmanande ur de vinklar han tog o poser han hade mig att stå i, så jag har skickat ett mejl var jag ber honom ta bort dem.. Andra kanske inte tycker att bilderna är det, men min stil är kanske inte de som bilderna visar.. MEN några bra blev det, så de laddar jag upp hit! :)

Se och njut..














Jo, jag tyckte han var duktig fotograf, men gillar inte att bli "satt i poser", vilken han gjorde. Alltså han sa "sätt den handen så, det benet så, huvudet så.." osv. Jag gillar att själv få röra mig fritt när jag ska stå framför kameran. Så klart är det att få guidning av fotografen, alltså de säger vad som ser bra o dåligt ut från deras perspektiv osv. Men själv tycker jag bäst om bilderna i guldklänningen och första bilden, för där fick jag SJÄLV välja hur bilden skulle bli då jag fick posera på egen hand, de andra bilderna sa han hur jag skulle ha kroppen svängd o satt.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0