2009-07-15 @ 19:22:42
Jag kollade just denna trailer, den verkar så sjuk bra!



Bara av att jag såg denna lilla snutt blev jag helt tårögd. Haha jo jag vet jag är en baby när det kommer till filmer, gråter precis lika mycket som de gör. Men sådan är jag, gråter fortfarande när jag ser Leijonkungen, och i förrgår när ajg såg In her Shoes så grät jag också, men då för det var så fint.

Jag tycker om filmer som är verklighetstrogna, samma gällande böcker (inte för att jag läser många böcker men). Så jag tror jag kommer älska denna film, tror jag ska ta o fixa så jag kan se den i morgon!

En bok jag annars läst och bara älskat är "Ta livet av mig, mamma!" skriven av Marianne Käcko. Den handlar om hennes barn som får anorexi i två olika omgångar, och hur kampen mot anorexin från en mammas synvinkel är. Jag grät i princip genom hela boken, och tog mig bara 1 dag att läsa ut (resan Vasa-Hesa), kunde bara inte sluta.

Just anorexi och cancer är något som berör mig massor, kanske för jag har nära o kära som drabbats av det, jag vet inte. Men varje favorit bok jag har har handlat om någon som har anorexi/bulimi.

Vad tycker ni om för filmer? Jag menar, jag ser allt men får jag välja tar jag en sådan här film eller så en thriller så man får sitta tätt tätt intill ens vän o känna sig trygg! haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0