2009-07-17 @ 08:18:36
Fick ett mejl nu, så i början av nästa vecka får jag min söt/Sexiga klänning, hoppas jag kommer i den denna gång, haha! Sitter troligtvis med feber på jobbet idag (great, not). Rock Perry ikväll, men mår jag så här kan jag nog INTE fara, vare sig jag far eller inte så blir det en rätt lugn kväll för mig, ajg jobbar nämligen i morgon också, men 13-22.

Ooh, igår kikade jg på hästannonser på hevostalli.net och jag blev så sugen på att köpa häst. Jag menar TÄNK om jag haft en häst nu i ex. 5 år, tänk vad mycket jag skulle gått fram i ridningen, o nu stampar jag bara på stället då jag rider lektion 1 ggr/vecka (om helst det).. well, well näin on.

Jag går varje dag in på mejlen och hoppas jag ska ha fått resten av fotonen av Heli. Men nej.. Jag vet det tar tid att gå genom dem, men när jag fick 5 foton bara 2 dagar efter fotograferingen tog jag för givet att alla andra skulle komma lika fort, haha! Så väntar jag också på ett par bilder som Kenneth tog i slutet av Maj, men han har varit sjukskriven eller ngt för ryggen, så han har inte kunnat sitta vid datorn, så det är ju förståeligt! :)

Jag och Edith hade ju planerat en roadtrip, men vi sköt upp den till hösten, blev så kompliserat att fara nu nästa vecka. Så vi ska ha spakväll istället med ansiktsmasker, bastu, manikyr/pedikyr, ostbricka + vindruvor + vin och ngn mysig film! AH ser fram emot måndag! :)


Spakväll darling, ska blir fidit skönt! :) Speciellt bastun, jag o Edith e nämligen bastufans, haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0