2009-07-08 @ 14:43:10
Nu har jag kollat CDn, och applicera samtidigt foundation och de andra 2 burkarna. Jag är skit nöjd med resultatet!



Före användningen av i.d.






Efter användningen av i.d.



Jag höll på i säkert 30 min med att applicera i.d. men det var främst för att jag inte riktigt visste hur myket man vågade ta av foundation då de sade på dvd att man ska ta ytterst lite. Men när jag vågade börja ta lite mera och applicera på de ärr jag har på hakan/kinden röda ställen så började de sakta men säkert försvinna. Så jag är super nöjd!

i.d. ser ut som puder men är en foundation med mineraler och inga kemikalier. Det som är ett stort plus från min sida är att jag som har torr hud inte känner jag har något på huden i ansiktet, smink alltså. Det känns mera som en ansiktsmask, så mjukt och bra känns det! Hoppas den håller länge, för en sak är säker, jag tänker så hårt köpa mera av i.d.!

Om ni funderar över i.d. så ska ni mejl Sara, hon är super trevlig och förklarar och hjälper en så man förstår varför detta är så bra. Om ni googlar i.d. så hittar ni ingenting negativt med det!

Nu ska jag åka efter mamma från jobbet.. Tänker fråga henne om hon tycker jag ser piggare ut nu också, haha då får jag ju veta svart på vitt ifall detta är så mycket bättre foundation än den jag använde i morse innan jag hämtat paketet! :)

Ha det bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0