2009-07-09 @ 14:59:50
Svar till "v" och andra som undrar:

Jo alltså borstarna och hela paketet kostar ju, men det är ju för produkten är bra för huden och inte täcker porerna. Borstarna kostar som du "V" sa rätt mycke. I mitt set kom 3 borstar, 2 foundation, 1 warmth -all-over-face burk och 1 mineral veil burk + en kräm man kan sätta på före eller sådär annars i ansiktet ("skin will appear clearer and healthier" står det på flaskan). Sen ännu en cd och häfte med instruktioner.

Jag betalade 870kr, för att få det levererat och produkterna.. Jag sparade på att köpa av Sara trorts det kom en liten frakt på, men hon stod ju för den "stora" delen av frakten, men eftersom det skulle till Finland stod jag för en liten del av frakten.

I "prova på"-paketet så får man lite mindre burkar (foundation) som räcker ca 5 månader, sen kan man köpa större burkar som håller 9 månader med daglig användning, de kostar 360kr om jag minns rätt! Jag tog färgen "light" och "farly light" eftersom jag inte hålls brun året om och jag kan smeta på lite brunpuder om jag känner mig super blevk i ansiket.

Jag är super nöjd köpet, det är ju dag 2 nu som jag använder i.d.. Det gick betydligt snabbare att fixa sig idag när man gjort det en gång, men jag hann nog tänka igår "nej, vad har jag köpt?" då det tog så länge och jag inte tyckte mig se ngt resultat, men idag visste jag ju mera hur jag skulle göra så! :) Det finns ju inget smink som täcker 100% ärr och rodnader utan att det synns att man har smink, men mina ärr o rådnader på hakan syns betydligt mindre  då jag använder i.d. och ser inte lika påsminkat som då jag använde min förr foundation.

Det jag tycker är bäst med i.d. är nog att man slipper foundation randen vid hakan, den är jag glad att jag sluppit, nu syns det bara lite på hakan var jag fått smeta på foundation för att täcka ärren, men som sagt så syns det alltid om man har smink men i.d. tkr jag syns betydligt mindre än andra puder och foundation.

Saras e-mail är [email protected] ifall ni också är intresserade och vill köpa. Men ni ska vara medvetna om att ni måste ha ngr koder för att kunna föra över till hennes konto pengar då det är från euro till kr.. Jag har den turen att jag har syster i Sverige, så jag överför pengar till hennes finska konto och hon betalar från sitt till Saras. Så ta reda på sånt hur ni ska gå tillväga innan ni beställer. :)


Men nu ska jag pysä iväg till stan och på mitt Photoshoot, håll tummarna att det blir bra bilder! :)



Kommentarer
Postat av: nea

Ville bara tipsa om feelunique.com där jag beställde mitt i.d. smink ifrån, och det kostade endast 45,90 € för startkitet:) alltså MKT billigare! så kika in där om ni är intresserade av i.d.-sminket;)

2009-07-12 @ 20:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0