2009-07-24 @ 07:53:06
Jag har ju helt glömt bort att berätta att jag varit och sett på Harry Potter. Jag var med Edith och kika på den, den va super bra! Enda som störde som tusan va de små odrägliga finskspråkiga ungarna som satt bredvid mig. De pratade KONSTANT, o högt! Sen så skrattade de till alla reklamer på ett sådant sätt som om de ville någon skulle säga "håll käften", trodde seriöst jag skulle gå i taket! Men när filmen började så lugnade de ner sig då jag bett Edith be vänligt att de ska hålla truten fast, för i det laget var jag så irriterad på ungarna att jag inte skulle ha klarat av att säga snäll, "skulle ni små skitungar kunna hålla käften!!", jo jag överdriver lite nu, men INTE med hur jobbiga de var!

Filmen då igen va great! Jag skratta, va skit rädd och grät. Edith tror jag va lite jobbig när jag ville hålla handen på ett ställe, haha! Jag tänker inte säga så mycke mer om filmen då ni kanske inte sett den, men den va riktit bra! Bra gjord, verkligen!

Haha, just det ja! Det var så bra innan filmen börjat då trailern till New Moon kom, så vet ni det där stället var Jacob filmas utan tröja, var han genast springer till undsättning till Bella? Haha, så där han först filmade utan tröja började alla tjejer i salen hoijta till o bara "aaaaaah", sen märkte vi tjejer att det blev rätt höga stön av oss när alla "aaah"-a i kör så de blev en massa skratt.. haha.. Så den SKA jag på biopremiär på! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0