2009-07-09 @ 21:06:09
Nåjaa, nu har jag kommit hem! Fotograferingen va skoj, fick vara inlindad i svart tyg ch guldtyg, ha en spegel som bord och kräla på den, stå på ett ben, leka balettdansös, fotas i regnet, sitta i en vattenpått i ösregn.. Det var så jäkla kul, men fanken så nervös jag var! Men Heli Hirvelä som fotograferade mig var super duktig, hon dirigerade mig lite nu som då så jag visste vad hon var ute efter, och det var faktiskt skit kul att fotas i regn, helt underbart när det bara öste ner, man var helt genomvåt MYS!!

Så efter bilderna i regnet så avlsutade vi fotograferingen, och jag som hade så fint o rakt hår före regnet, var sen.. Krulltotte..


Lite krystat leende, men var super trött men de va så kul ändå! :)



Nu ska jag hoppa i duschen och tvätta bort allt smink och få upp värmen igen efter regnet!


Kom ihåg att rösta på mig från Pinup fotograferingen! :) gå in på sidan skt.fi/ sen till -> yleisöäänestys o rösta på mig, nr 137

Kommentarer
Postat av: syster A

Anna-Karin! E int du nr 137?

2009-07-09 @ 23:23:20
Postat av: Catta

Länken funkar inte för mig...:(

2009-07-10 @ 12:26:55
URL: http://cattah.webblogg.se/
Postat av: Catta

Jag måste vara lite handikappad eller nåt... Hittar inte nåt sånt hur jag än granskar sidan. Det enda jag kan rösta på är nån TIGI-grej... Måste man vara medlem?

2009-07-11 @ 12:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0