2009-07-05 @ 23:59:33
Tjolahopp tjolahej!

Tänker jag skulle ladda upp lite roliga bilder nu innan jag går och sover, någon film dyker också upp!


 B I L D E R !







































F I L M E R !








Den som tror jag och Edith är seriösa i videoklippet är för puckade! Vi apar oss
som bara va! ingen av oss kan vara normala framför en kamera.. Speciellt
inte Edith, haha!! Det blir så kul man gör det? Dålig humår eller vadå? haha
OBS! Varken jag eller Edith röker!!





Jag har inte hoppat trampulin på något år + att Edith blev så närgången och jag
allmänt var på väldigt bushumör.. Därför alla skrik, men haha det var skit kul att
skutta på trampolini igen!! :)




Så de va de, jag tycker iaf att det är skoj med bilder o videon, hoppas ni gillar det också! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

filmen var Edith rökte var ju lite pinsamt!



MEN du är ju bara för het på alla bilderna, hot babe!

2009-07-06 @ 16:35:06
Postat av: Annu

*Pinsam? Det skulle jag inte påstå, vi apar ju oss bara! Tycker vi bara är söta när vi är så jäkla barnsliga!! xD



Men tack för komplimangen! Den värmde :)*

2009-07-06 @ 17:53:59
URL: http://theannu.blogg.se/
Postat av: EDITH

ja e pinsam <3

2009-07-08 @ 17:54:48
Postat av: Annu

<b> nä Edith du e bäst! ;)</b>

2009-07-08 @ 19:54:39
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0