2009-07-26 @ 23:47:07
Hej på er! Hoppats ni haft en toppen helg, det har jag iaf haft, men en tung sådan. På fredag var jag då till Jeppis för att pröva på krogen under Jeppisdagarna där, det va skit kul som vanligt, dansade så mycket att jag trodde fötterna skulle gå av, så uppskattade verkligen fotmassagen jag fick av A på vägen hem när klackskorna låg på golvet. Men den natten blev det bara ca 2,5 h sömn, sen skulle man upp och vara pigg inför dagens fotosession. 10:00 började alltså fotograferingen, men jag som inte hunnit packa eller duscha då jag kom hem på morgonen från Jeppis fick lov att stiga upp 10 före 8, och kom hem och lade mig och sova ca. 01:40..

Igår fotade vi på Sandö och bikini foton, de va 5 olika fotografer, vilka alla hade olika stilar. Så det blev säkert super bra bilder! Sen idag har vi varit "bara" från 10:00-18:25.. Kroppen värker av alla olika poser man fått hålla medans fotografen försöker få kameran att fungera, haha.. Nä men vi skuttade o på ibland framför kameran så man var helt slut. Ja men idag var vi @ the ruiner i Gamla Vasa, vi hade brudklänningar och festkläder.. Men Kajsa och jag fotade bar backstage då vi hade brudklänningar på, så här kommer lite bilder från det! :)






















haha, svårt att missa mig va? Den långa blonda i mitten! ;) Tall and beautiful as always!


Det får vara det för denna gång, nu ska jag hoppa iväg o sova! God natt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är alltid å jävla snygg Annu!

2009-07-27 @ 14:10:24
Postat av: Anonym

Snygg brud!

2009-07-28 @ 17:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0