2009-07-08 @ 21:45:51
Jag vet jag bara skrev för 10 minuter sedan, men jag fick just en förfrågan om jag hade gjort något med läpparna, förstorat dem genom någon operation eller något. Den som frågade detta tyckte de va så fylliga o fina. TACK, självklart för komplimangen, men haha näe.. Antar jag bara pussats så mycket så jag fått sådana här läppar :)




min cam e skit dålig, men den e så behändig att ta foton me då man inte behöver överföra ngt ;)


Vad tycker ni? Ser de ut att vara fyllda med "utfyllningsmedel"??




Kommentarer
Postat av: Anonym

nej.

2009-07-15 @ 23:11:49
Postat av: Annu

jag menar det också!! :D

2009-07-16 @ 13:09:23
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0