2009-07-06 @ 14:57:51
Nu börjar det närma sig torsdag, så börjar bli nervös! Ska på onsdag och prova Sandras korsett, så om den passar skulle jag få låna den. TUSEN TACK! På onsdag ska jag också och köpa något från Bianco, för det blev inte av idag, satt och försökte få ner låta till morgondagens show istället..

Sista jobbdagen innan 5 dagars ledigt, så jag klagar inte. MEN ngt jag klagar över är vädret, suck stön! De har lovat mulet o regn..

I morgon blir de Vörå från morgon till kväll, så vet inte när jag ska hinna åka och hämta min klänning som för hoppningsvis anlänt till posten!!

Har åter igen suttit med Merja och kikat på kläder på nätet, helt sjukt bra uppfinning! Skulle vilja ha såhär mycket pengar i kassan varje månad så skulle jag bra kunna köpa kläder jag vill ha och inte vara så sparsam.. JEIJ idag eller i morgon borde mitt sminkpaket komma också, ser så fram emot det!

Nu ska jag ringa Linda om morgondagen.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0