2009-07-03 @ 13:15:55
Oj, oj, det är faligt att ha få lön, för det känns som man skulle ha så sjukt mycket pengar  o att man bara vill skämma bort sig ..

Nu sitter jag då här och funderar på att köpa smink för 85 euro.. OJ, OJ, säger jag bara. Men det är mineral smink som räcker i rätt många månader (ca 9) och är bra för huden, nästan bättre än att inte ha något smink alls, nu vet jag många tänker, skit snack!!, men det är faktistk sant, därför är det så jävla dyrt också..

Orsaken varför jag funderar på detta smink set är för att min hud är mycket känslig, så jag funderar faktiskt på att köpa detta smink set, det är massor med borstar, en foundation, en baskräm o sånt. Själva foundation kostade ca 36 euro, så det blir ju inte något jag precis köper varje månad.

Men ibland får man väl skämma bot sig? Sitter o diskuterar med en som säljer det och funderar på vilken nyans jag ska ta. Tänk vad allt man kan göra över nätet?!


Kommentarer
Postat av: EDITH

alltså joo didä e så bra! en i kicks testa de på mej o ja svär, porslin!!! men int ändå kakigt.

2009-07-03 @ 19:11:18
Postat av: anna

85 € för sådär mycket är inte alls dyrt! Youngblood mineral puder kostar för sig själv 55 € o borsten 65€ så jag skulle inte kalla dedär dyrt:)

2009-07-04 @ 13:22:55
Postat av: Annu

nä kanske inte sådär om man funderar, men om man jämför att spendera ca 16 euro per gång på smink vilket jag brukar göra (köper nästan aldrig smink) så känns 85 euro rätt mycke!! ;)

2009-07-04 @ 23:50:52
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0