2009-07-13 @ 13:10:03
Nåjaa, orkar inte rensa i "arkivet" längre idag, fortsätter ngn annan dag. Sitter på jobbet och alla turister ligger antinge hemma o krapula efter helgen eller är helt enkelt inte sugna på att se sig om i Replot, för det har bara varit ngr få turister idag, så tiden har gått rätt långsamt idag..

Så nu kommer tidfördriv för min del, och kanske ngr smaskiga detaljer för er..

Din första Operation: ingen
Första piercingen: öronen
Första bästa vän(ner): De behöver jag inte räkna upp, de vet nog vem de är <3
Första priset: simtävling när jag va pikku liten
Första sporten du började på: Simning när jag var 4 el 5
Första husdjuret: Hunden Donna fanns då jag föddes, men kaninen Fia var första egna husdjuret då jag var 5 år
Första semestern: tror det var Danmark eller Sverige?

- Sömntestet  -
Vad har du på dig när du sover?
  inatt en topp o tjejboxers
Hur sover du helst? på mage eller sidan och krama om ngt/ngn
Hur många kuddar har du i sängen? 1-2
Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna? Sällan, bara om jag bli väckt när det händer som mest i den
Har du drömt “sann-drömmar” någon gång? Jo en gång, glömmer det aldrig. Jag letade efter mina örhängen för ngr år sedan, så drömde jag att jag hittade dem i telefonbordet, följande dag när jag vaknade gick jag dit o kika.. där låg de

- Allmänt test -
Hur bor du:
egnahems hus med mina föräldrar
Brukar du komma i tid: Beror på vart jag är påväg, jobbet, skolan + modellmöten kmr jag till prick. Ananrs ngr minuter efter har jag dålig vana för att komma
Hur lång är du:  175cm
Kan du laga mat: haha njaa inte så bra, men så jag skulle överleva att bo ensam
Vad jobbar du med/pluggar du: Just nu jobbar jag som turistinformatör till Augusti, sen ska jag skriva studenten
Vad har du på dig just nu: 8 cm klackskor (passlig höjd, i minsta laget enligt mig), mörka jeans, t-skjorta och väst
 Har du någon hobby : Ridning, vänner o fester är regelbundet så det blir väl min hobby då?
Hade du en bra kväll igår: den va helt ok, jobb..
Vilket var ditt senaste inköp: i.d. sminket
Din favoritdryck på morgonen: apelsin juice
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Oscar
Har du sovit i din egen säng inatt:  Yepp
Vad hade du sönder senast: Inte jag, men mitt paraply blev våldtaget i helgen :(
Vem snackade du med senast: Merja
Varm favoritdricka: Coca Cola och Cosmopolitan
Favoritdricka när du är riktigt törstig: apelsin juice o vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: Cosmo o öl
När gjorde du senast något riktigt dumt: HELA helgen *haha*
Saknar du någon just nu: JO, syster
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Prata skit om mina vänner eller ljuga en upp i ansiktet eller inte höra av sig ;)
Någon jag stör mig på: Just nu, EDITH för hon svarar inte i telefonfan
Intressen: är inte det samma som hobbyn?
Vad drack du senast: Coca Cola
Vill du ha barn: bara de inte skriker o skiter på sig hela tiden?
Längtar du till din nästa födelsedag: nej, blir ju bara en oldie då, 18 e bra!
Har rakat dina ben någon gång: haha, nä vadårå? Hråit är bra.. eller så int YÄK
Är du sugen på något nu: MERA cola
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: fy blää, int ngn
Använder du hudkräm: yepp
Röstade du i det senaste valet: näe, kände mig inte insatt eller brydd så lämnade det över till de som kan det där
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja men visst, just nu har jag ju hel jäkla bra vänner o känar cash så ja men visst!
Vilken låt lyssnade du senast på: Use somebody
Har någon annan sovit i din säng inatt: nej, och tack o lov för det! ;)
Vad tycker du är äckligt: Döda djur på vägen.. - .. mosade alltså

- Allmänt test 2 -
Vilken svordom använder du mest?
Fan, saamari o vittu (skäms, man ska inte svära!!!!)
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 06:30
Var köper du dina matvaror ifrån? Piffi eller Prisma
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En lägenhet
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Jo, jag blev super glad för hennes skull! GRATTIS! :)
Kan du vissla? Bara ibland :(
Tittade du på tecknat när du var liten? JAAAAH dah, det kallas allmänbildning!
När flög du senast? Det måste ha varit i våras?
Pratar du några andra språk? Svenska, engelska o finska
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Har funderat på tatuering, men tar nog flera år innan det blir ngt av det..
Vad har du med dig in på bion? Sällskap
Vad har du för väder? mulet/sol, regn ibland - välkommen till Finland
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? humpsi humps, Media helt klart!
När sov du senast på golvet? sover int på såna ställen DAH
Vilken är din favorit drink? för 3e gången COSMO COSMO COSMO, men bara om den e ordentligt gjord! Sen Frozen Strawberry Margarita e o god!
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 9 - 12
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nu då jag jobbar.. JA :D
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? hihi, busunge
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 19
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? SKÄRP DIG, det blir bättre!
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? nepp, höjdrädd
Äger du en digitalkamera? yep, 2
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Jessica Simpson, Megan Fox (bara att jag då i blodn version)
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? OH ja!!
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nepp, man ska inte tänka på vad man äter.. Man äter det man tkr är gott o nyttigt
Är du mörkrädd? jo..
Tre saker du alltid har med dig? Mobil, 1a hjälpen (i smink väg), plånbok


Yee, blev så taggad. Andrea ringde just och vis ak ut på ollis i morn. PARTEEEI!

Kommentarer
Postat av: Sara

Va lustit, vart ja än vänder me så kommer ja ti naar som jobbar på ett turistinfo :D Ja jobbar sjölv på turistinfo i Närpes!

2009-07-15 @ 15:13:41
URL: http://cherry-bottom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0